Helgen!

Jobbat hela helgen men bara 5-timmars pass.. :) Så har som haft rätt bra med ledigt endå :P
Fredag ; For till helena och martin och drack lite vin och snackade lite osv. rätt lugnt. :P
Lördag ; Jobb 7-12, sen stan me Låvvan, efter ett tag kom helena och vi 3 for till bodaborg :D sen kom oskar dit också :P
Och vi "team varm saft" ägde hela stället tror jag.. ;P Hahahha...
Sen blev de fest på atorp :)
Men trött kan jag lova att jag va :S hade inte sovit så länge natten innan :S
så äre..
Idag är jag ledig :) Ska väl till stephanie på ett tag :)
Eller just ja.. tvätten.. ska ja ju ta itu me :P
sen dit :)

haha.. nu vart de brottom! :)

Skriver en annan gång :)

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback