Trååkigt ^^

Har du sett din bästa vän gråta? Joo =/

Vilka vitaminer tog du när du var liten? abcde-vitaminerna ÄLSKADE jag dom va ju jättegoda :P

Vad åt du senast? en macka :)

Har du fått någon komplimang idag?
Jag vet inte ? :P

Har du varit med i en rättegång?
Nee

Är du polare med grannarna?
haha nja dom är inte riktigt i min ålder ^^

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska

Vilka länder har du bott i?
Sverige

Senaste piercingen?
Läppen

Gay? Nope

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
haha va? nee =P

Har du varit på stranden?
Japp

Har du haft en stalker?
Jao :S

Minns du dina/din musiklärares namn? Näe :S

Hur bra är din syn? Bra tror ja =P

Har du varit på ett party? jaa

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
nee

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Okej? =P

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jennys syster mias =P

Var är dina syskon just nu? Skolan, hemma

Vem ringde dig senast?
Oskar =P

Vilken tid gick du upp imorse? Första gången halv sju, andra gången elva typ ^^

Vad ska du göra i helgen?
bodaborg typ :D

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Kom hit! :-D

När var du riktigt sjuk senast? nu typ :O

Vad finns i din bakficka?
Ingenting :P

Har du färglinser?
nesh

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov

Vad är det första du gör på morgonen?
Öppnar ögonen

Vad ska du göra efter det här?
Göra mig klar och fara till stan på någon interpool kurs ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback