Helgen!

Riktigt trevlig helg! :)
Jag och O for till umeå lördag och hälsade på en kompis till han.
Blev indisk middag och sedan att fara till Cover club. var kul :) haha vi sjöng tilloch med kareoke =P
Kan INTE ha låtit speciellt bra :P

Söndag morgon var de bara att bege sig hemåt mot skellhell.. =P
Så vi for till atorp och hämtade upp J&J och for och käkade pizza :P
Sen blev det till bure och göra tatueringarna :P
O började och det blev riktigt fint! :)
Sen vart de min tur och de va INTE skönt .. fy endå! :P haha
Men nu är de gjort .. eller inte allt.. Ska tillbaka om några veckor och göra resten ..
Gruvar mig jättemycket.. usch =P aj aj! :P

Aja.. här har ni bilder för er som undrar hur det blev :P


Just fått ställa mig från britsen och är just färdig för denna gång =P

Ny bild men fortf. lite röd =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback