Ojj, nu va de längesen :P

Nu va de längesen ja bloggade. :P
haha I helgen som va, så vart de Balzac på fredagen men inge folk så de sög ju :P

Lördagen började med att jag vaknade ca halv nio på morgonen och gjorde mig packade mina saker
eftersom vi skulle kidnappa nina som fyllt år och fara till umeå :)
sen kom helena och jenny och Martin och skulle hämta upp mig men de gick inge bra.
just utanför dörren så dog bilen och den ficks inte igång.. :P haha..
Men mne.. de ringde då till Peter (ninas pojkvän) och dom kom och fixade bilen.. :P
haha..stackars nina som hann beklaga sig över att hon och peter blir sena till peters
föräldrar dit hon trodde att hon skulle :P Sen for de hem, vi for och hämtade henne,
hon fick sitta med ögonbindel och hörselkåpa hela vägen till umeå och fattade ingenting :P
lite kul faktist :P sen blev de fest och ännu senare Corona :)


Idag har jag och jenny varit duktiga :)
Oskar körde mig till Jenny typ kvart i sju i morse och vi gjorde frukost,
gick till gymet ovanför mig och gymade ett tag, For sedan på handlarn och hämtade ut pengar :P
sen förbi steff och kevin en stund :) Därefter tog ja en prompa till stan och
sen tillbaka för att hämta jenny och sen vidare till solariumet, Men tror du inte det va upptaget??
lite otur.. så vi gick in till gymet igen hahahah :P
aja.. lite beröm kan man väl endå få ;)

I Helgen får vi se om det blir umeå igen eller hur de riktigt blir :P
Annars inget nytt ..

peppad som fan inför den 29:de då jag gör min tatuering!! :D
Hoppas ni har de bra!! PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback