Lite catchup!

Längesen man skrev nu..Kan lägga ut lite bilder så ni får veta vad som hänt :P
Faster Solbritt & Dennis kom till farmor & hälsade på! :)
Gubben sa upp sig från sitt jobb & fick fina avskedsgåvor. bl.a. dom snygga blommorna :)
Jag & Steff bakade muffcakes & hade gottiskväll!
Gick väl sisådär med bakningen, med mitt temprament. Blev väl inte bättre av att jag ramlade med hälften av muffisarna över dammsugarn. ( HAHA! )
Mamma, Micke, Mormor & Sofia kom & hälsade på! :)

jag & sanna rockade på allstar!!
Brorsan min fyllde år! (Grattis!)
Jag & Jenny blev lite onyktra på allstar.
Kevin vart sur på mig för jag inte hade några vantar på mig. haha sötbarn!
Sen förlät han mig & vi åkte i backen.. ;P Fort gick de!
Tomten ..? :)
Puss på er!! Hur har ni det då?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha whoot? vem tog det där kortet på oss? :P

2010-12-09 @ 21:52:13
URL: http://xoxosanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback