ajjee... :P

Underbart väder idag altså!! =)
Var iväg imorse med älskling och grabbarna på stranden. solade och badade i havet! Sååå jävla skönt!! :) Synd att man måste ta smällen sen då man har bränt sig som faaan!! Men men.. shit happens.. hoppas de går över strax bara :P
Annars bara tagit det lugnt idag :)
Just nu sitter jag hos babys mamma och försöker må lite bättre.. :P Han for iväg en sväng och träffade jens. :P
Så är det.. Hoppas brännan har lagt sig tills imorgon så ja kanske kan vara ute då de ska va fint väder imrogon ? =)


Lite bilder.. :P



Sötgubben!   Jag&lössnus?  I sundsvall


.                                            Finast!




Jag & Stoffe                                  Golfarna :P               


Jag tycker synd om fisken jag fiskade upp haha

Jajja.. ha de bra =) nu ska ja se family guy ..

PoK

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka fina bilder! (=

2010-07-13 @ 15:12:07
URL: http://gammmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback