oj oj :P

Nu var de ett tag sen jag skrev.. jag som hade tänkt uppdatera iaf ca 1 gång per dag.
men har varit lite mycket nu med babys lägenhet och utan internet osv.. :P
Nu är vi klara i lägenheten iaf.. skönt :)

Midsommarhelgen var riktigt bra med fint väder och trevligt folk! :)

Sen har vi som sagt satt upp väven i lägenheten, målat lister, slipat, städat och fixat till så nu äntligen klart =)

I måndags var jag på vitbergsbadet med Steff & Kevin :) Johanna och isolde kom förbi ett tag också :p

Sen igår var jag med Steff och kevin på Leos lekland :) riktigt kul =) Sen hem och käka med baby och sedan vidare till Jenny en stund :)

lördag blir det fest :) Om vädret håller blir det nog gummibåt i älven och om det är blåsigt och kallt så förmodligen blir det bodaborg :) Sen partajj hos westermark =)

Söndag planeras kalas och middag med familj :)

Har suttit och tänkt lite hur fort tiden egentligen går.. altså kevin.. heelt galet hur mycket ungen kan prata!!! :P man behöver ju bara säga ett ord.. typ vad som helst.. så säger han efter.. :P haha lite fashinerande endå.. :P han som är så liten.. fast ändå så stor.. :P
känns som han föddes igår.. men endå som om han funnits hela tiden..:P



haha aja .. nu ska ja sluta svammla.. :)

Ha det bra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback