Onsdag.. :P

Lovande väder idag :) Härligt med lite sol :P
Fixade och trixade i robbans lägenhet igår slipa lite och spackla.. gick väl ganska bra tror jag.. :P
haha satt och slipade väggen som bara den då baby började snacka om att de va jordbävning och att de skakade osv.. Och jag kände ingenting trodde han inte heller.. haha.. Så ja bara bad han sluta svammla om jordbävningar osv.. :P
Så tji fick jag imorse då jag läste tidningen och såg att de faktist var en jordbävning.. :P haha..
Sorry baby :)
Nåja.. Idag blir det umgås med Jenny W .. så vi får se vad vi hittar på riktigt.. Funderar på att dra på suntan och sola kasnke ? :) Vi får väl se.. :P
Före/efter bild på nån sminkning jag gjorde för ett tag sen.. :P
Ne nu ska jag se desperates reprisen som går på tv.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback