Torsdag

Torsdag idag och snart helg :)
Idag är Jeppe hemma också :) Riktigt kul! Sen imorgon blir det att fara på Joels skolavslutning.. Han går ut åttan nu :) Förra fredagen var jag på Jespers avslutning och han gick ju ut nian.. shiit altså vad tiden går fort.. dom har ju verkligen blivit så stora :S
På Måndag fyller minsta brorsan år också.. :) Han blir ju fasen fjortis då.. Gaalet.. :P
Jajja.. Man måste väl acceptera att dom växer dom också¨.. :) haha.. :P
Igår hann vi spackla klart iaf.. Nu ska jag strax till lägenheten och slipa och sen städa de jag hinner.. :) Sen får baby börja måla lite då han slutar.. :P
Själv jobbar jag eftermiddag så 16-21 ikväll då..
Sen är det ju knocked up på tv ikväll.. den är ju bra :)
Får se om vi hinner se den någoot eller hur det blir.. :P Hoppas ni har de bra :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback