Helgen..

BTW: Ni som vill ha mer läsare till era bloggar!
Bli medlem på bloggtrafik helt gratis HÄR

Var ju i sundsvall i helgen.. Fredag blev det sitta på hotellrummet och dricka lite.. sen gick vi ut på memento..
Lördagen steg jag och jenny upp tidigt, åt hotellfrukost :) haha vi var bakis och mådde illa, men tvingade endå i oss frukosten pga snålhet.. haha ;P Sen blev det stan en sväng, & birsta.. Var för slut för att gå på ikea så det tog vi på söndan ist.. :P
Lördagkvällen var vi på fest hos fjobben.
Jag och jenny var vampyrer ;P
haha sen då vi drog ut på memento, hittade vi avatar, turtles & Stewie från family guy.. Tyvär glömdes kameran bort efter några öl, så de blev inga foton på dem =/
Jag och Jenny kom fram till varför vi inte skulle kunna bo tillsammans :P
haha såhär såg hotellrummet ut efter två dagar!!

Kommentarer
Postat av: Celina

... vad gulliga vampyr tänder, :) ... så blir på hotellrumment ibland, speciellt med en bra kompis kanske... då man avkopplad och är bara sig själv...

Ha det bra!!

2010-11-02 @ 14:06:34
URL: http://www.enkoppzen.blogspot.com/
Postat av: jag

haha tackar :)

precis, också var vi ju som bara på hotellet då vi gjorde oss klara eller sov :P så de blir nog lätt så :)

2010-11-02 @ 19:59:38
URL: http://jennyhed.blogg.se/
Postat av: Pappsi

Ha ha.... så där ser alltid Jennys hotellrum ut ;-)



En som vet :)

2010-11-14 @ 14:51:51
Postat av: jag

hahaha.. jajja. :P

2010-11-20 @ 12:04:41
URL: http://jennyhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback