Jahapp..

Varit på stan med Jenny S & hennes söt-troll Thilly :) Myspys!
Vart en lite impulsgrej, här satt jag hemma i morgonrock så ringer jenny och ville ha me mej på stan :) Riktigt trevligt. var ett tag sen sist :)  Köpte mig lite mucoangin till min onda hals, & en hårfärg till min bedrövliga utväxt :P
Så får man se om håret blir orange eller inte.. ;P Hittade en underbar vinterjacka också.. men  ska fundera på om jag ska köpa den eller inte..
Såhär såg den ut:
Jajja..Imorgon ska jag jobba från 08.00 - 10.00.. två HELA timmar.. haha, sjukt vilka tider man får ibland..
men men.. de passade bra för klockan 10 ska jag endå möta 2 klasskompisar på stan och fixa lite med en redovisning vi har på skolan nästa vecka. Sen blir det 3d bio på kvällen.. men det nämnde jag väl igår? :P
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback