Trallalla

Jahapp.. Skola idag.. egentligen skulle vi haft prov men det blev uppskjutet tills nästa vecka.. :P
Nu sitter jag hemma och myser me kattväven :P
Har varit riktigt lat idag känner jag.. inte bra =/
Men har iaf tvättat löshåret med silvershampo också har jag hämtat ut mitt paket på ICA.... :P

Såhär ser mjukisdressen ut som jag köpte iaf.. Jätteskön var den.. :P Lite rosa kanske.. Men thats me ;)
imorgon börjar vi en ny kurs.. Vård&Omsorgsarbete.. Skulle egentligen få validera den men de känns ändå som att jag vill gå den.. fastän man har jobbat inom det i 2 år så kanske man inte kan allt riktigt endå.. så jag tackade nej till det.. :P
Nu väntar jag in karln min så ska vi käka middag.. blev lite sent men.. :P
Ha de bra :) Puss
Moahahaha :P

Kommentarer
Postat av: Nina

Heeej =) Hur är det med jenny då?

Så himla mysig kisse du har :)

2010-09-29 @ 21:33:32
Postat av: Jag

Hejhej! :) Vilken nina är det?? :P

Joo men de e bra :) Själv då?

2010-09-29 @ 21:44:20
URL: http://jennyhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback