Dag 15 – Vad jag åt idag.

Haha, jaa.. vad har jag INTE ätit idag? känns de som..
Imorse åt jag en smörgås iaf, innan jag drog på skolan.. Första gången jag hinner äta frukost då ja ska iväg iaf ;)
Såhär såg den ut.. (TYP) haha
Sen på skolan åt jag min matlåda som innehöll fläskfile och ris och sås..
Efter skolans lektioner var slut, hade vi avslutningsfika eftersom vi går ut skolan nu! WIIE
FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN
FÖR VI HAR TAGIT STUDEEEEENTEEEEEN FYFAN VA VI ÄR BRA!
(eller nåt sånt ;) )
På fikat serverades iallafall prinsesstårta, peppadkakor och julskum :)

Senare bar det av och jag och mamma for hem till storebror och storstädade hans lägenhet, satte upp en lampa som han fick av mamma, och köpte hem en massa mat till honom, eftersom han fyllde år :)
Så när han kom hem från jobbet fick han en trevlig överaskning..
GISSA om han blev skrajj då han kom hem och hörde en röst ( mitt i mörkret hemma hos han ) som sa GRATTIS!! hahaah
Jaa, iallafall så käkade vi mer princesstårta då plus punchrulle, så idag var jag inte riktigt nyttig precis ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback