Dag 21 – Mitt favoritprogram – och varför.

Sista dagen på listan då..
Jaa, mitt favoritprogram har och kommer nog alltid att vara One tree hill
Men har även några andra favoriter såsom:
Hellcats
En serie som jag ansåg vara riktigt bra! (Cheerleading serie) Tyvär så blev det bara en säsong av denna serie så..
Gossip girl
Också en sk. "fjortis-serie" men jag verkar ju falla för såna så.. ;P
Desperate housewifes
Pretty little liars
Hemligheter hit och dit, ganska seg serie, men beroendeframkallande :)
The vampire diaries
Vampyrer, behöver jag säga mer? ;)
Awkward
En jävligt rolig serie, handlar om hon på bilden och hon har det inte lätt kan man säga, men de syns ju ganska tydligt bara på bilden :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha eller hur, mkt till liv man har på vintern haha ;)



Jaa okej då Jessica är som en jävla papegoja som man vill köra upp en vattenmelon i käften på.

Hos hanna får man iaf se lite chicka chicka boom boom hahahahaa :)



Hoppas det är bra med dig med hjärtat =)

2012-02-25 @ 11:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback