Dag 4 - tre saker du inte visste om mig

Jaa ni, vad vet jag vad ni vet om mig?? :P Beror väl helt på vem som läser.. haha
Men en grejj som inte så många vet, är att jag faktiskt var rädd för nyheterna när jag var liten. Varje gång jag hörde att nyheterna började, sprang jag upp på mitt rum och gömde mig.
haha, jaa... anledningen till detta var att jag såg en gång på nyheterna, då en kvinna var dömd till dödsstraff och dom filmade henne och räknade ner tiden tills hon skulle dödas.. de satte fart på min rädsla tydligen.
En till sak som kanske inte så många vet är varför jag döpte min förra katt till myran.  Det gjorde jag på grund av när min pappa var kattvakt en gång, så hade katten gått på hans tagentbord och kommit åt en utskrivningsknapp och skrivit ut en sida där det står BRF myran ( som är en hyresförening i skelleftehamn) Därför hette hon myran.
( Har fortfarande kvar papperet inplastat som minne) haha =)
Den tredje saken som inte så många vet är att min favoritfärg är rosa (!?!?!?!?) HÖR OCH HÄPNA!! hahaha nee, de vet alla ;)
PUSSPUSS SOV GOTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback